Jönköping hela helgen.

Helgen spenderade jag uppe i Jönköping. I fredags så var Samuel och jag på festivalen karamell som hölls i Folkets park, Husqvarna. Det var härligt att få träffa grabbarna i Atmosfear igen. I lördags så satt Samuel och jag barnvakt hela dagen och kvällen. Trevligt var det, men man var helt slut sen. Våra planer som vi hade inför kvällen....jaa de blev inte av eftersom båda två slocknade vid tvn. Idag så var vi inne i stan en sväng och åt god mat på Jensen's.
Kvällen spenderade jag hos Malin för att fira hennes 18-års dag. Detta var min helg!  Har dock ångest för att jag sprungit omkring i hela huset nu och letat förbrilt efter mina nycklar och har fortfarande inte hittat dom. Nu ska jag fortsätta leta.
/ C
Grattiis ännu en gång på 18-års dagen.

Gammal bild på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0