Oj!

Nu var det längesen jag skrev. Senast var innan jag skulle till Liseberg i fredags vilket var grymt kul! Vi fegade inte ur att åka den nya, Atmosfear till skillnad från Amanda och Emanuel som inte vågade sig på den ;) Det var en trevlig kväll tillsammans med vänner och min underbara Samuel. Resten av helgen spenderade vi här i Smålandsstenar med familj och vänner.
Nu är det dags att sova efter en lång daaag!!
/ C
Snart så gäller det...

Samuel försöker se cool ut trots att han håller på att kissa ner sig av nervositet.

My hade ångest, Malin försöker dölja sin rädsla med en pose medans
Mathilda tyckte det skulle bli riktigt trevligt ;)

Samuel och jag hängde en del i spelhuset och kan ju passa på o säga
att jag vann över honom i streetrace! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0