Bildeeeeer

Eftersom jag inte orkat skriva här på länge om vad som hänt den senaste veckan så lägger jag istället upp lite bilder om vad jag gjort..
I tisdags bar det av till Borås djurpark! fyra knäppa tjejer som bär usa kepsar.


Underhållande apa.

Bjöööörn.



Ja, i barnens park trivdes man i allafall med grisar och getter ;)


Mina kära estet vänner.

och tillslut hittade jag mina kära älgar som jag så länge letat efter..

Mamma älg.

De tre snygga vännerna och bonnen.

Torsdagskvällen avslutades fint. Grillning vid borlången med Frida, My,
Amanda, Anna och Mathilda. Ni är guldvärda!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är guld värd! :)

2011-05-01 @ 21:20:55
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0