Allt i ett!

Här har jag inte skrivit på väldigt länge nu. Vet faktiskt inte varför det inte blivit av. Antar att det ändå inte är så många som bryr sig vad jag gör på min fritid. haha! Borde väl ha nåt tema som är intressant att läsa om kanske?!
Den senaste tiden har det förmodligen inte hänt så mycket eftersom jag inte skrivit. Det har för det mesta flytit på i skolan, vi har hunnit med en friluftsdag som var riktigt kul faktiskt. Jag och några till ifrån klassen körde gokart!
På helgerna har jag spenderat mycket tid med min underbara pojk :) Alltid så fantastiskt kul att umgås med honom... Alltid lika tråkigt när man skiljs åt på söndagkvällen bara. Efter nästan 10 månader tillsammans är man lika kär om inte mer än vad man var i början! Han är inte bara min pojkvän utan min bästa vän :)
Men nu ska jag läsa lite sen försöka få lite sömn. Ta hand om er!
/ C
Tre taggade killar!

Det är bara så att tjejer är bättre än killar....även när det gäller gokart ;)

Får inte glömma esteternas vårkonsert! Inge vidare nöjd med uppträdandet
men fick världens bästa överraskning när Samuel och Siw helt plötsligt
dyker upp på en helt vanlig onsdagskväll!

Idag blev det Samuel & Claras specialare till lunch. Äggröra, bacon och stekt lök
som man sedan lägger på frallor! Såå gott!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker det är roligt att läsa om din vardag Clara :) hahah

2011-05-30 @ 17:20:58
URL: http://bylooooviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0