Saknar ju faktiskt dig.

Saknar en pojke så fruktansvärt mycket nu... Håller på att bli galen av att vara ifrån honom. Kan inte sova om nätterna för att jag hela tiden går runt och tänker på att han ska komma hit och överraska mig. Man går bara och väntar och tänker att snart så kanske han dyker upp.. Kanske inte kväll, men imorgon gör han nog det, fast man vet egentligen hela tiden att det inte kommer bli så och då blir man alltid så besviken.  Det hade ju iofs inte varit så kul om han gjort det varenda helg för tillslut så hade man ju anat att han skulle dyka upp. Men det känns alltid lite tomt på helgerna när han inte är här eller när man inte är där.
Saknar dig sååå mycket! Kom och titta förbi mig nu och drick lite kaffe.
Jag är kär. Helt galet kär.
/ C
Ja man kan ju vara sig själv med detta sällskapet i allafall.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Älskling jag vill överraska dig hela tiden för de för de finns ingen som uppskattar överraskningar så mycket som du:) saknar dig så otroligt mycket och jag är så tacksam att jag har dig för jag kan verkligen vara mig själv med dig också!

2011-03-06 @ 01:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0