SOMMARLOV

Äntligen har vi fått vårat efterlängtade sommarlov. I fredags hade vi avslutning, vi fikade lite hos Miranda efteråt...Sen bar det av till underbara Fotö. Vi somnade lite för sent med tanke på att vi skulle åka till Stockholm tidigt dagen där på. På lördagen så var det bröllop för Samuels bror Filip och hans Anna-Karin. Det var en mycket trevlig kväll. Samuel hade fått äran att vara bestman och han var stiiilig! ;)  Idag har vi åkt bil ett antal timmar hemåt till småland igen... och jag har förövrigt fått skitont i halsen. Nån på bröllopet som smittat mig kanske?! Därför tänker jag sova nuuu! Godnatt!
/ C
Vi firar med popcorn att det snaaart är sommarlov. Mysig kväll hos Mathilda.

Fika med klassen hos Miranda.

Rosie, Oscar och jag.

Tog inga bilder på bröllopet...tyvärr. Men här är lite blommor jag plockade
till mamma härom dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0