sometimes.

Det är regnigt ute och det är pest och pina! En dag som denna skulle jag nog kunna kalla mig själv filosof. Man sitter och stirrar ut genom fönstret som om det ens fanns nånting kul o kolla på där. Saker och ting förändras har jag märkt nu den sista tiden. Personer som påverkas så lätt av att göra dumma saker. Personer som egentligen vet bättre! Detta får en att tänka till lite...som om jag inte redan gör det. Tänker på allt för eländiga saker ändå och gör väl säkerligen en hel del idiotiska saker också. Är kanske lite väl nyfiken ibland och det är absolut inte alltid bra...
Förövrigt har jag en-ont-i-magen-dag idag!! Och nu vill jag ha choklaaad! Over n out!
/ C





Kommentarer
Postat av: Petter

Jo, Clara, det är bra att vara nyfiken och fundera även på svåra och jobbiga saker. Nyfikenheten är en gåva som Gud har gett oss. Men det gäller att inte fastna vid det jobbiga och tråkiga. Man måste lära sig att lämna det vidare, göra sitt bästa och lita på att Gud ordnar resten. (Och jo, jag vet att det är ganska svårt ibland.)

Paulus skriver: Gläd er alltid i Herren. Än en gång vill jag säga: gläd er. (Fil 4:4)

2011-06-09 @ 23:35:25
URL: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0