Home sweet home.

God sen kväll! Nu är jag äntligen hemma igen efter några dagar i storstaden. Som jag alltid brukar säga. Det är fantastiskt kul att åka dit men lika härligt att komma hem till skogen igen. Känns som man kan andas "frisk" luft igen. haha nu låter jag väl antagligen som en riktig lantis. Det har varit roliga dagar med shopping, slappande och trevligt umgänge med Igor och Pernilla. Idag var mamma och jag på Skansen en sväng. Har så många härliga minnen där ifrån sen när man var liten. Kändes nästan som att åka tillbaka 12 år i tiden. haha, det är i stort sätt lika kul nu att se alla djuren som det var då. Här kommer lite bilder.
/C
Ormar är mysiga. haha

Denna skulle My(som har världens skräck för ormar) ha tyckt om.




Piff eller Puff?


Mamma tyckte det var minst lika kul som jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0