hard work

Goooood sen eftermiddag på er! Här har jag inte skrivit på fyra dagar eller nåt. Jag som lovade Amanda och Mathilda att jag skulle uppdatera och skriva mer om dom här ;) haha.
På de senaste fyra dagarna har jag hunnit med ett bröllop. Min fina "storasyster" har gift sig med sin Andreas som dessutom är norrlänning ;) Det var en ära att få vara bjuden och se henne så lycklig! Tog dock inga bilder för har ingen vidare kamera :/
Nu är det ännu en ny vecka som snart är slut... Idag har vi haft friluftsdag! Jag körde bodypump, bodybalance, spinning och sen en lång promenad på det. Är ganska slut i kroppen nu. Vi kanske hörs ikväll.......förmodligen inte.
/ C
Clara och Joysan.

Bodypump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0