förebild.

God kväll! Borde väl egentligen försöka sova nu men slutade precis prata med Samuel. Denna killen är någon jag verkligen ser upp till. Han är en sån otroligt kärleksfull och omtänksam person. Under den tiden jag har varit med honom så har jag fått lära mig en massa. Kommer inte på ett konkret exempel bara för det, men en massa allmänna saker som är bra att veta. Detta är en kille man kan lita på till 100%! Har inte bara hittat den underbara och charmiga pojkvännen utan har även hittat min allra bästa vän som finns där för en i alla lägen. Att bara sitta hemma och glo film och hångla!! haha, ja det är inget för mig. Ska det va, så ska det vara på riktigt! Jag dissar verkligen "strula-runt-med-alla-på-fester-grejen"  Ja, Samuel är en av mina största förebilder!
Detta hade jag på hjärtat ikväll. Godnatt!
/ C
I New York med den bästa!

Kommentarer
Postat av: Petter

Så underbart fantastiskt det låter! :)

2011-08-31 @ 12:57:48
URL: http://najadus.blogg.se/
Postat av: Samuel

Shit va lycklig du gör mig Clara du är helt underbar verkligen! Jag älskar dig så otroligt mycket!!!<3

2011-08-31 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0