Om ni vill veta.....

liiite mer om mig så läs igenom allt ;) haha!

1. är du kär? – nyfiken eller?
2. har du snusat? – har testat några gånger.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – haha, varför skulle jag göra det ;)
4. har du legat i sängen bredvid en kille? – Ja
5. har du blivit dumpad? -- vet inte om man kan kalla det dumpa, meen aa på sätt o vis.
6. har du blivit slagen allvarligt? - Neeeej (:
7. tar du droger? - Nix!
9. har du pussat en tjej? – jaa
10. hatar du någon? – hata är ett starkt ord. Tycker mindre om ;)
11. älskar du någon? – Jaa
12. har några av dina vänner svikit dig? - tro inte det.
13. har du djur? – Yes, två supermysiga hundar.
14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - haha, yes. Jag och Malin delar alltid säng :O
15. hatar du dig själv? – Neej, verkligen inte!
16. gillar du orange? – Det kan funka ibland.
17. Har du haft sex den senaste veckan? – Nope.
18. har du nån sjukdom? – Inte vad jag vet, men skulle inte bli förvånad om jag hade ;)
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - haha, det känns som jag gjort det..
20. har du en gris? – Neeeej tyväärr! Jag som alltid velat haa det :(
21. har du en plattång? - Jajjemen!
22. har du en bror? – Två storebröder.
23. har du sjukt bra humor? – hahah, har humor under bältet.
24. är du brunett? – Yeeesbox!

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? – Gillar att duscha varmt och länge, ja!
26. tycker du om hästar? - Aah särskilt Gandalfs vita häst i Sagan om de två tornen ;) Sjukt vacker!
27. har du en hund? - Yees, två stycken :)
28. har du skilda föräldrar? – Nej!
29. har du gått på simskola? – Aah, gick på simskola i havet tror jag tom ;)
30. Har du sagt bög till en kille? - Aaa några gånger. Men bara på skämt.
31. har du sagt fitta till en tjej? - Nej!
32. har du fuskat? – haha, om jag har ;)

33. har du en teve på ditt rum? - Nee :( men vill haa!
34. har du lunar? – hahaha, neej inte längre men det var inte så längesen jag tog bort mitt konto :O
35. har du msn? – Japp
36. har du en syster? – Många systrar i herren :)
37. har du bruna ögon? – Nej, har kattögon. Gulgröna typ ;)
38. gillar du att fotografera? – Det kan vara kul.

39. har du sett dig själv brinna? – haha aa faktiskt, på min sock.
40. hjälper du dina vänner? – Jag försöker verkligen :)
41. gillar du tacos? – jaaaaa verkligen!
42. tycker du att du är söt? – Isf det mer än snygg.
43. har du dansat? – Inte tagit lektioner men dansat det gör jag jämt och ständigt ;)
44. har du spelat fotboll? – Neej!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – hm. vet faktiskt inte.. kanske.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Jag brukar stå och intervjua mig själv på engelska framför spegeln. haha
47. har du ätit sniglar? – neej, usch bläää!
48. äger du en locktång? - Jaa den ska nog finnas nånstans, men använder inte den.
49. gillar du att tugga tuggummi? – Aaah, gör det i stort sätt hela tiden.

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – Aaah om jag inte glömt tandborsten nångång om jag är borta.
51. gillar du kläder? – Jaaa verkligen :) Sjukt kul med kläder!
52. hatar du falska vänner? – mina vänner är inte falska.
53. gillar du att räkna matte? – Matte är det väääärsta jag vet.
54. älskar du någon ? – Jaa!
55. Har du gråtit inför en vän? – En massa gånger.
56. kan du sjunga? – Folk påstår det.
57. Har du sett nån dö? – nej.
58. säger du vad du vill? – eh, jaa!
59. Är du stor? – haha, nee det tycker jag inte. 
60. vad är ditt hela namn? – Från grund och botten, Carolina Stojanovic. Nu heter jag Clara Carolina Sjöman ;)
61. kan du tala spanska? – hahah, kan väl säga hej, hur mår du?
62. är du kortare än 1.60? – Aah sist jag mätte mig så var jag 1.59 :O 
63. älskar du sommaren? – Sjuuuukt mycket.
64. älskar du vintern? – ibland är den supermysig.
65. har du mer än 6 par skor? – hehe, oja :D
66. Duschen? – Den gilllaar jaaag!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? – haha, självklart ;)
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? – Har nog tre tror jag.
69. gillar du att städa? – Gillar och gillar vet jag inte men om jag har feeet musik i öronen, då är det iaf inte lika tråkigt.

70. gillar du att sova länge? – Jaaaa verkligen :D
71. har du vart med om en olycka? – Aa.
72. är du förvirrad? – hahah, jag är en mycket förvirrad människa.
73. har du mer än 6 par byxor? -  Yees.
74. har du förlorat en vän? - nej inte av att vi blivit osams iaf.
75. gillar du att shoppa? – Ibland så kan det vara kul, ibland är det dööjobbigt!
76. har du varit i paris? – Jaao.
77. gillar du ormar? -  Har inget emot dom.
78. klarar du dej själv? – Gillar inte att vara ensam, det får mig att börja tänka på en massa dåliga saker.
79. har du lagat mat? – haha, jaa det har jag!
80. är du klantig? – Aa rätt klantig är jag nog :P
81. har du foppatoffler? – nepp
82. har du mer än 20 låtar på din data? – Ojaaa!

83. sminkar du dej innan skolan? – Inte varje dag!
84. har du träffat en kändis? – Jag känner den coolaste av dom alla ;)  J    E    S    U    S.

85. har du mer än 7 par nagelack? - Jag har inte, men mamma har och dom lånar jag ibland.
86. har du busringt? – hahah, alldeles för mycket.
87. har du skällt på din bror? – hahah, aa senast idag tror jag.
88. har du en vän som skiter i dig? – Nej, det tror jag verkligen inte.
89. har du velat göra saker men vågar inte? – Aaaa verkligen!
90. sover du med nått gosedjur? – Neej de ligger i soffan några meter ifrån mig.
91. har du åkt nånstans utan att du får? – Aaa det har jag  gjort allt för många gånger :O
92. vill du bara bort ibland? – Jaa det tror jag nog alla vill nångång..
93. har du tältat? – yeees, men gillar de inte så mycket.. Fast kanske med rätt person :)
94. har du bränt dig? - Aaa.
95. har du lekt med levande ljus ? – Ja
96. har du lekt anden i glaset? – Neeej och det skulle ja aldrig göra heller.
97. skäms du ibland? – Jaa och ibland allt för ofta.
98. bor du i skåne? – Neeesh :D SMÅLAND!
99. gillar du hip hop/rap musik? - Nja, kan lyssna på det ibland men det är ingen favorit.
100. är du på sista frågan nu? - Inte riktigt än.
101. är du singel? – Ja
102. har du flygt flygplan nån gång? – Aaa många gånger.
103. har du kul just nu? – Njaa inte jätte, ligger och väntar på att nån fin människa ska rädda min kväll.
104. är du blyg? – För det mesta inte men kan bli sjuukt blyg ibland ;)

PUUUH! Om du orkat läsa enda hiiit. Jaa då är du inte dålig!! :D


Kommentarer
Postat av: anna

jag är inte dålig :)

2010-05-03 @ 08:45:08
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Clara

hahah, ojojoj :P Orkade du läsa igenom all denna skit ;) haha. Det var verkligen inte dåligt Anna!

2010-05-03 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0