Nysig kväll.

Heeemskt vad jag ska nysa hela tiden! Det kittlar i näsan hela tiden.. Nu har jag precis övningskört. De ni! Jag tycker faktiskt att det gick väldigt bra. Behöver dock en kudde o sitta på. hahah, så är det när man är för liten.
Imorgon börjar en ny skolvecka och det innebär en hel del att göra. Ska försöka tänka positivt!! Det är ju trots allt inte långt kvar nu.. Tänkte att detta inlägg skulle innehålla något intressant men det blev visst inte så :/ Men nu orkar ni inte läsa mer ändå.. haha, så godnatt vänner!  Glöm inte att farsan in daa heeaaven älskar er feett megasuper mycket!!!  kram

En sjukt gammal bild ifrån Nyhem, vilket jag börjar längta till en massa nu :)

Kommentarer
Postat av: anna

underbar bild!

Vi har skrattat så mycket åt hur Malin ser ut ^^

2010-05-16 @ 22:34:03
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Och glöm inte att han även älskar dig fett megasuper mycket Clara! =)

2010-05-17 @ 01:06:53
Postat av: Clara

haha :) Ne han älskar alla och då är väl tom jag inräknad ;) haha

2010-05-17 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0