Kvällstankar.

God sen kväll! Kvällen min blev först räddad av att min käre vän Charlotte kom förbi mig efter att jag ringt henne och nästan bölat efter hjälp med matten. Sen drog jag till Annapluttbakker! Där var det en massa härligt folk :) Riktigt trevligt faktiskt. Nu kommer mina kvällstankar tillbaka......som vanligt. Får försöka sova bort dom!!!!!! Blir frustrerad.  Nu säger jag godnatt till er alla. Hoppas ni får sova gott :) Jag ska försöka att sova bort alla eländiga tankar... Lär inte bli lätt men försöka skadar ju aldrig.  pusshej!

Dessa fina tjejer stod för det lilla partajet ikväll. Tack såå oerhört mycket till er! <3

Skulle vilja byta hjärna med min underbara vän Charlotte.


Kommentarer
Postat av: L i n n ea

Det var en fin kväll, jätte glad att jag fick hänga med er. erat gäng eller så =)

2010-05-12 @ 16:41:07
Postat av: Clara

Linnea :) Det var superkul att du kooom o ville hänga med oss!! =) Du är så fin tjejen!

2010-05-13 @ 00:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0