Kappelmark & Kanmert.

Skulle skriva ett inlägg om två killar som säger sig hata bloggar och tror nu att om jag kommer skriva ett inlägg om dessa två så kommer sjukt många fler läsa mig blogg. Tvivlar på detta starkt! Men man vet ju aldrig ;) De här killarna går iaf sitt sista år på estetiska programmet med inriktning musik på Gislaveds gymnasium. De är båda lite smått tokiga med det hör väl till esteter ;)  Så vitt jag vet så är Victor en busy man. Men David kanske inte är det så tjejer pass på ;)  David har kommit in på musikhögskolan i malmö. Lirar väl lite allt möjligt tror jag. Verkar som han kan det mesta om musik. Victor har jag lite mindre koll på. Han lirar iaf trummor  och är duktig på att skapa konst. HAHA! Nu blev det ett seriöst och fint inlägg om dessa pajkar. Hoppas ni blir nöjda nu!!!!!!

David Kappelmark.

Victor Kanmert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0