inte min dag.

Har suttit här och degat sen jag kom hem från skolan. Skulle ha börjat på samhällskunskapen men har inte pallat ta tummen ur och det gör mig stressad för kommer inte ha så mycket tid i helgen :O Blääää. Jag är sjukt negativ idag. Snart ska jag ut i detta skitväder också. Kommer ju blåsa iväg!
Okej! något positivt med denna eftermiddag är Saosin. Gillar dom sjukt mycket alltså :) Sen lyssnade jag precis på Good song med Salem Al Fakir. Perfekt låt om man är lite allmänt down.. Den piggar upp :) Hoppas ni haft en lite bättre eftermiddag än mig. Vi hörs väl förmodligen i kväll/natt. kram

Hans musik får mig på lite bättre humör. 

 

Kommentarer
Postat av: frugis

han är så sjuukt grym! ;O

2010-05-07 @ 20:22:23
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Frugan

Jaaa verkligen :)

2010-05-08 @ 01:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0