ibland blir det inte bra...

Heeeeejjjj!!!! jag har lite smått panik. Hittade en fästing i min säng innan och sen bara försvann det och nu hittar jag inte den. Jag vägrar att gå och lägga mig om jag inte hittar den!!! brrrrr, hatar fästingar. De är nog de värsta kryp som finns. Ibland undrar jag varför Gud skapade dom ;) haha, men dom kanske är bra för nåt dom med. Vad vet jag!! Förövrigt så har det varit en jobbig dag. Är så totalt onöjd med musiken på våran musikal idag. Det fick mig att tänka att jag aldrig mer vill sjunga eller stå på scen. usssccchh!!!! jobbigt.
Nu ska jag leta vidare efter den äckliga krypet!!! See you laateeer.

Mina underbara mates. Miranda&jag är steeentuffa. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0