Halsen bränner.

Godmorgon säger jag! Gick nämligen precis upp och snart är det middag ;) Så smidigt! haha, men vaknade av att det brände och en väldans värk i halsen på mig. Inte okej!!!! Hittade en stark tablett som jag tog så snart blir det nog bättre. Sen får det bli att dricka en massa te också så man kurerar halsen lite :) Vad händer för er idag då?  Jag hade hoppats på lite sol idag men icke. Men vem vet, den kanske kommer trots att det inte ser så lovande ut nu. haha. Vi hörs sen!

Te kommer det att bli idag.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

alltid lika gott med te ju :)

2010-05-13 @ 20:22:40
URL: http://jimmykarlssonhernandez.blogg.se/
Postat av: Clara

Jaaa verkligen gött för halsen när det bara river i den ;)

2010-05-13 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0