Gillar söndagar som slutar bra.

Good kväll! :) Hur mår ni? Jag mår iaf rätt bra. Har haft en härlig söndag. Åkte ner till Haverdal imorse för att städa farmor och farfars sommarstuga och även för att fira min kusin Joel. Amanda och jag smet ifrån städandet en stund och gick ner till havet. När jag kom hem till lilla ss igen så blev det lite gött häng med Lotta och Annie. Det blev även en superdupergod glass :) nu funderar jag på att kolla film. Har ni något bra filmtips?!?!?
puss




haha. snygging


Elsa njöt av det fina vädret.

Amanda fortsätter att vara cool. haha


Farmor.

Simon.

hahah, Amanda!!!!

Joel lånade farmors rollator lite ;)

Kommentarer
Postat av: sayaka

Oj!jag blev forvanad att titta pa farmors bild. Trodde Nisse skamtade o kla ut sig att bli en kvinna...hahaha

Jatteroligt att ni har haft det sa bra!!

2010-05-24 @ 22:36:35
Postat av: Clara

hahaha, är dom så lika alltså? ;)

2010-05-25 @ 01:26:43
Postat av: sayaka

Ja,jag tyckte det!

2010-05-25 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0