Deep down.

Har precis varit ute en stund. Hann med att träffa Jennifer. Har saknat den tösen alltså! Min lillasyster <3
Har ont i huvudet nu, känner att jag anstränger mina ögon sjukt mycket. Dagen har annars vart bra! Efter skolan blev det häng med Amanda, Mathilda och Malin. Dom hade bakat scones när jag kom och sen en gryymt god kladdkaka. Förövrigt så mår jag bra, dock lite orolig över en massa olika saker, vilket jag kan vara lite då och då.. Har ni haft en bra måndag då? Åh jag sitter och lyssnar på Saosin. Har lyssnat på detta band några år och gillar dooom galet mycket! Här kommer lite länkar.

Saosin – I Keep My Secrets Safe
Saosin – On My Own
Saosin – Deep Down
Saosin – Changing
Saosin – Say Goodbye


Idag var vi hos denna tös. Hon är så bra verkligen!

Saosin. Lyssna in!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0