Dagens Barn.

Nu mår jag bättre i magen. Tack gode Gud för det :) Alltså igår var jag med Sofia en stund. Vi satt ute och pratade och så kommer det fram tre killar. Den yngsta var 9 år tror jag och de andra två var 11 år.
Först börjar de snacka om att jag och Sofia är lesbiska, sen använde dom sjukt mycket könsord. En av killarna va väldigt igång hela tiden. Han påstod att jag "knullade" runt med varenda kille jag träffade typ. Asså jag blev verkligen chockad! Visst Sofia och jag satt bara och skrattade åt det men ändå. De är inte särskilt gamla och använder så sjukt mycket fula ord och till en människa dom aldrig har träffat förr. Säger bara det....
Dagens barn. Tycker det var komiskt men ändå tragiskt. Aja nog om detta nu. Ska springa ner och äta :) Muuuums.
Vi hörs sen!

Sofia ;)

Kommentarer
Postat av: joy

Det är läskigt hur barn beter sig nuförtiden, respektlösheten. Hur kommer det vara om tio år?

2010-05-06 @ 07:49:49
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0