Då vare klippt.

Tjoho! Har precis varit lite duktig. Har läst igenom lite sidor i naturkunskapen och gjort lite frågor tills imorgon då vi ska ha redovisning. Det blev ingen matte idag :/ Dåligt av mig. Men det får bli imorgon istället. suck, börjar få tillbaka värken i magen nu. Inte okej!!! Men ska knarka ipren och alvedon nu ;)
Var ute och gick en sväng innan, träffade en vän en snabbis. Sen när jag skulle hem så fick jag ett ryck att jag skulle springa hela vägen hem och då gjorde jag det. haha, kände mig riktigt duktig när jag kom hem ;)
Snart kanske jag borde sova. Vi får se om jag skriver nåt mer ikväll annars så hörs vi imorgon :)
pusshej!

Tycker ni inte att man får unna sig lite choklad när man har ont i magen?!

Hittade lite gamla bilder på mobilen.

Kusinen min. Hon är singel! Killar pass på ;)

Unite 08/09. Min underbara vän Charlotte.

hmm

[email protected]

Mysan och Clara.

Anna och Malin.

Min otroligt söta brorsdotter Alice.

Avslutar med en riktigt snygg bild. Lovar att jag inte brukar se ut såhär.
Vi gjorde ett drama i kyrkan en gång för ett bra tagsen nu ;)

Kommentarer
Postat av: joy

Älskar bilderna du bjuder på! Härliga är dem!

2010-05-06 @ 07:49:16
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

tack Joysan. <3

2010-05-06 @ 16:37:18
Postat av: Kajjan

Man får äta fantastisk mycket choklad när man har ont i magen!

2010-05-09 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0