Wave goodbye.

Vill jag inte göra ännu. Är inte redo för det alls. Trodde att jag var lite starkare faktiskt men icke icke!! Men nu ska jag inte deppa! Jag har ju en fruga och en kommande bebis som heter Per-Albert Hansson (Y) Är i 8:e månaden! Så Joyisch, förbered dig för att bli moster ;) Idag har jag inget planerat på schemat. Kanske lite filmtittande med Julia om hon hinner. Annars kanske man skulle gå ut en sväng för att samla tankarna. Alltid skönt att vara ute i naturen.
Skriver nog lite mer sen. Ciao!
En gaaammal bild på pappa, dotter, mamma och hundarna.

Kommentarer
Postat av: joy

what?

vad har du käkat Clara?

vill inte bli moster, inte till Per-Albert iaf.

sköt dig Clara, du är en fin flicka!



inga dumheter



PUSS

2010-03-12 @ 20:13:56
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

thihi. Jag hade ett kort förhållande ;) och hade lite fööör kul! haha

2010-03-13 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0