Tjabbatjenahallo

tjjaaatjaaatjaa! Hur är det med er alla?  Jag är på lite bättre humör idag. Har haft en bra dag. Först skola och sen blev det promenad med Mathilda och sen blev det lite häng med Sofia :) Mycket goa tjejer alltså!
Fick lite tips av Sofia så nu ska jag banne mig ta tag i mitt liv. haha ett försök är aldrig fel iaf. Får se hur det går med det. Nu ska jag slänga på någon film, har dock kollat på alla jag har en massa gånger :/ Behöver köpa lite nya filmer juuu. Ska göra lite popcorn och dipp också! Ser ut att bli en slapp kväll. Take care duuuudes.
Bilder från 18-års kalajs i lördags.

Satt med mycket trevliga människor.

Födelsedagsbarnen.

Lite folk.


Göteborgstjejerna.

Martin och Martin.


Kommentarer
Postat av: Frida snabb

TACK CLARA! tack att du kom. Såå otroligt kul att du ville förgylla kvällen! Du har vatt saknad!

Ta hand om dig!!

2010-03-08 @ 20:19:52
URL: http://fastfriday.blogg.se/
Postat av: Mysberg

WOOOOOW! jag o martin är med i en av sveriges mest lästa bloggar :)

2010-03-13 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0