Three days.

God verkligen sen kväll. Har äntligen packat klart allt nu. Har bara några få saker kvar, typ som tandborste ;)
Imorgon efter skolan bär det av till Husqvarna. Är fortfarande lite opepp, men det kan bero på att jag är sjukt trött nu. Antar att jag inte kommer ha tillgång till någon data över hela påskhelgen så detta blir nog det sista inlägget på ett par dar. Hoppas innerligt att ni kommer att sakna mig boys & girls ;) haha.
Godnatt på er alla och GLAD PÅSK! och för allt i världen.... glöm nu inte varför vi egentligen firar påsk. Inte är det för påskharen iaf ;) Godnaaattt :)  puuss

Bild från tre dagar 2009. Häng med världens bästa Ny generationsteamare.

Tre dagar 2009.

Tre dagar 2009. Härligt väder var det också ;)

Kommentarer
Postat av: joy

hempa och fränberg.. och DU, vilket härligt gäng jag missade... :(

2010-04-06 @ 15:28:23
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

haha bilderna är ifrån förra året Joysan.

2010-04-09 @ 01:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0