Thank God it's monday.

Gooodeftermiddag alla underbara människor! Nu är jag hemma och är rätt opepp på att plugga hela eftermiddagen och kvällen. Måste sätta igång med det där tråkiga snart. Just det!!! jag har ju ännu ett prov och det är redan imorgon. Hoppsan! Det har jag knappt kollat på. blääää för plugg!
Men jag är glad för det :) Är på humör trots det tråkiga vädret och trots att jag måste plugga en massa. Meeeeeen en sak vill  jag ha nu och det är FIKA! Är skitsugen på ett stort wienerbröd eller nåt annat sött. Ne nu måste jag sätta igång med pluggandet. Vi hörs lite senare. Hare kiiing!

Jag har skaffat mig ett par fjädrar till öron ;)

Om man inte tittar på mina otroligt fina bleka ben så är ju faktiskt
klänningen väldigt gullig ;) Köpt på Bik Bok.

Kommentarer
Postat av: Robin Svanberg

Du var riktigt fin i den klänningen Clara, fast det är du i vanliga fall med så! ;)

2010-03-29 @ 15:58:46
Postat av: Anonym

hehe, ååh tack så jättemycket Robin :)

2010-03-29 @ 18:11:34
Postat av: Hanna

Och hon i klänningen är allt bra snygg också. typ snyggast och så himla saknad så det gör ont...

2010-03-29 @ 22:38:48
Postat av: joy

Yep. jättefin klänning och jättefin i klänningen! :)

Tack för fjäderöronen och för att du bjuder på dig själv!



Puss

2010-03-30 @ 09:02:37
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0