partyy.

Godmiddag. Nu har jag precis ätit pasta och köttfärssås. Så galet gott!
Igårkväll så var det fest i hällabäck. Var inte pepp innan men det blev riktigt skoj till slut. Skönt att få glömma lite saker ibland ;)  Sen sov Charlotte, Mario och jag över hos Malin och nu funderar jag på om man skulle gå ut en sväng i det härliga vädret. Sen måste det hinnas med och packa för ikväll åker jag och Louise på 18-års paartaaaj i Lidhult av alla ställen ;) I nuläget är jag inte pepp pga min huvudvärk men får knarka lite alvedon nu.
Nu ska jag kila.. Take care
Dessa underbara tjejer som stod
för festen.

Robin är sctek och jag är tönt.

Kommentarer
Postat av: Petter

Hällabäck, säger du? En underbar plats. Tänk så många underbara minnen man har från detta världens centrum.

2010-03-08 @ 22:47:04
URL: http://najadus.blogg.se/
Postat av: Clara

hahah jaa hällabäääck för tjyyyven ;)

2010-03-11 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0