OBS.

Godkväll alla fina människor. Har inte orkat skriva något idag, men kan säga att under denna helgen har det hänt mycket inombords. Jag känner en sån frid. Det är som en tung sten har fallit. Känner mig så otroligt ja glad, tacksam. Tacksam för att ha en sånna fantastiska vänner, underbar familj och en underbar Gud. De senaste månaderna har varit kämpiga men jag vet att efter en jobbig period så blir man starkare.
Har även fått ett nytt "plåster". haha Salem Al Fakir. Gillar denna killens musik meeegamycket! Frågan är bara varför han inte vann Melodifestivalen?! Med hans braiga musik och sitt charmiga leende. haha förlåt alla Erik, Ola, Darin älskare. Men de kan slänga sig i väggen ;) 
Denna dag har bestått av lite kyrka, lite promenad, mycket fika och lite bio. Kollade på the valentine's day med mina flickor.
Grymt mysig film må jag säga. En riktig feelgood film tycker jag allt. Nu ska jag få i mig lite att äta innan jag somnar gott. Vi hörs imorgon igen. Kraam på er! <3
Emelie.


Te är mums.

Emma och jag.

Emma och jag hade inte fått nog av fikat i kyrkan så vi drog
till vårat underbara Göstas och fikade lite till.


feeeeelgooood duude.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0