Njomza's place.

Hellloooo! Har ni haft en bra dag? Det har iaf jag haft. Efter skolan drog Emelie, Linda, Solange och jag hem till Njomza i Bredaryd. När vi kom dit så hade Njomzas mamma lagat jättegod mat till oss. Albanskt dessutom. (Y)
Vi drog lite senare till Smålänningen för att köpa lite eller MYCKET godis. När vi kom tillbaka satt vi och snackade en massa snusk. haha ;)
Jag har haft en asmysig eftermiddag med mina fina klasskamrater och nu är jag svintrött. Ska alldeles snart sova, men ska bara lyssna på lite bra musik. Med andra ord The Script, Salem Al Fakir, Regina Spektor. Finns många mer bra men ikväll blir det dessa. Godnatt på er alla! kraam
Njomza. min fruga

Emelie, Linda och Solange. Otroligt härliga tjejer.

Kommentarer
Postat av: Njomza

Tack för dagen Fruggiis!!

2010-03-18 @ 17:24:32
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Clara

tack själv sötis <3

2010-03-18 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0