na na na.

Godafton kära vänner. Nu tycker jag det är dåligt med folk alltså som läser min "väldigt intressanta, givande" blogg. haha. Denna dagen skulle bestått utav plugg men det har den verkligen inte gjort. Har varit ute på en lång promenad med Emma och Mathilda. Sen bara slappat. Inte okej alls!  Kollade igenom lite bilder jag hade på telefonen. Tänkte att jag skulle lägga ut old old old pictures. Om det är okej för er?! 
Innan jag får min skönhetssömn så ska jag lyssna lite på Salem Al fakirs nya platta. Livet!
Godnatt på er :) Här kommer lite blandade bilder.

Rixfm festival

Hempa, Lotta och Tesz.

Alla dessa härliga soliga dagar.

Alice har förändrats. Det har även jag.

Häng med Julia. Själv hade man lite längre hår.

Vilka tider alltså! Dock saknar man det inte så mycket.

Mina otroligt fina kusiner.

En dag på liseberg.

Mamma och Mathilda den rara.

Flickorna som cyklade i alla olika sorters väder.



Kommentarer
Postat av: Viktor

jag såg en som såg ut som så på den lisebergsbilden igår

2010-03-17 @ 07:02:27
URL: http://igenomensnelugg.blogspot.com
Postat av: Clara

haha åh fett naajs varulv. (Y)

2010-03-17 @ 22:29:04
Postat av: Anonym

du har likadan tröja som jag.. eller om jag har likadan tröja som du .. haha .. den från carlings (grå och lila) hihi!

kramizz

2010-03-18 @ 22:51:38
Postat av: annie

glömde skriva att det var från mej .. börjar bli trött (Y) haha!

2010-03-18 @ 22:52:08
Postat av: Clara

jasså? :D den är naaajjs alltså :P

2010-03-19 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0