Music.

Sitter och lyssnar sönder Salem Al fakir senaste skiva. Så grymt bra! Jag orkade inte skriva något igår faktiskt. Det hände ändå inte så värst mycket. Idag har jag varit i skolan. Det har varit en soft dag. På kvällens schema står plugga, musik, promenad med stavar, kanske ett avsnitt med Roswell om det hinns med.
Jag är på mycket bättre humör nu faktiskt. Det beror mycket på att det är mycket finare väder ute nu. Man kan känna lite vårkänsla på dagarna. Sen gör musiken så mycket. Vad vore världen utan musik egentligen?!
Nu kanske jag borde sätta igång med pluggandet. Vi hörs kanske lite senare :)
kram
Gött häng.

Kommentarer
Postat av: mitt namn e photodempan

aaa de va en goo kväll

2010-03-16 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0