Linnea&Clara kväll.

Goooooooodkväll! Nu var det ett par dagar sen jag skrev sist. Har helt enkelt inte suttit så mycket vid datorn. Riktigt gött faktiskt! Funderar på att ta internetfasta nästa vecka. Denna kväll har iaf varit superdupermysig. Har hängt med en underbar tjej vars namn är Linnea Pham! Livets kvinna det där :) En glädjespridare. Synd bara att vi inte träffas så ofta. Imorgon drar jag och min kära mamma till Göteborg för att shoppa lite och ha en riktig mamma&dotter dag. Mysigt! Så vi hörs imorgon kväll. Tänkte lägga ut lite random bilder ifrån igår när mina polare och jag käkade våfflor. Men det kommer nån dag framöver. Ta hand om er tills vi hörs igen. pussheej!

Some pictures på Linnea och mig. Denna bild är ifrån Alive 09.

En fest.

En skoldag på vår förra skola.

En riktig Linnea&Clara dag! Tycker om dig sjuukt mycket tjejen!

Kommentarer
Postat av: linnea

DETTA SAK GÖRAS FLERA GÅNGER CLARIS!!

2010-03-27 @ 10:35:24
URL: http://lynniea.blogg.se/
Postat av: Clara

JAAAAAAAAAAA :D:D:D

2010-03-28 @ 11:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0