ingen rubrik.

God sen kväll på er allihopa! Det blev en riktigt härlig kväll måste jag säga. Drog ner till missionskyrkan och där var det några missionärer från bla Japan, Rumänien, Malaysia, England och Sverige. Lärde känna två tjejer varav en var från Japan och en från Rumänien. Hur goa som helst. Jag fick mig en 2 timmars engelskalektion. Mycket givande alltså! Hade tänkt att lägga upp lite gamla bilder här men orkar inte det så det får bli en bild som jag tog precis.
(ego som jag är) Den osminkade sanningen!!!  Vi hörs imorgon för nu ska jag nana.
Sleep well dudes.  kram
En Clara ca 00.00! naaajjjzzz

Vill ha mustasch!

Kommentarer
Postat av: joy

gillar dig!

och bra att du får träna på engelskan, alltid najs!

2010-03-12 @ 20:11:58
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

jaaa visst ere ;)

2010-03-13 @ 10:53:20
Postat av: Anonym

Du är steencool frugan min!! :D:D

2010-03-13 @ 15:55:11
Postat av: Njomza

---->

2010-03-13 @ 15:56:04
URL: http://njomzzaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0