Göta petter.

God sen eftermiddag på er alla. Ligger i min soffa och solen lyser på mig. Helt underbart med sol! Dagen har varit bra. Jag vill inte sitta inne och plugga hela kvällen dock :/ Vill verkligen bara ut och njuta av det fina vädret. För vem vet imorgon kanske det blir reeeegn. Så passa på och njut!
Någon familjemedlem har snott min choklad :O Kan iaf inte hitta den nu, nästan så att man ska ner och köpa lite mer sen. haha, usch för all choklad jag har proppat i mig den senaste tiden. Nog om det! Nu ska jag ta tummen ut och läsa lite i samhällskunskapsboken.
Vi hörs lite senare :)  kraam

Lite bilder från i lördags hos Lukas. (ungdomsledaren i pingst)

snygga tjejer.



hahaha, bjuder på denna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0