God kväll!

Oj denna dag har bara rusat iväg. Dagen har varit soft. Härligt! Det behövs sånna dagar med.
Har haft två lektioner idag. Skulle ha pluggat hela dagen men det har inte blivit av.........som vanligt!!
Har hängt med David lite också. En god vän må jag säga.
Jo jag har ett fettttt bra musiktips till er eller snarare en artist!!!
Maria Mena. Gillar denna tjejens musik sjukt mycket. (Y)  Lyssna in på spotify!
det var längesen jag hade dagens HISS och DISS. haha rätt löjligt men jag är ju väldans löjlig så det passar väl bra isf.

DAGENS HISS: Min otroligt härliga klass. Tycker om allihopa så underbart mycket. Vad hade skolan vart utan er?
dööötrist!
DAGENS DISS: konstiga rykten. Vissa sanningar som kommer fram som gör än besviken och man undrar bara varför? vad skulle det vara bra för? du kanske sårar nån? faller du för grupptrycket?

Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs imorgon.  kraaam
En hyfsat trött tjej en måndagsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0