Gift & lycklig med Njomza.

Japp då är vi officiellt gifta på facebook iaf ;) Hon är min lilla fruga. haha skämt o sido. Vi har inga män än så länge så vi har varandra istället. Tack och lov för det! Kom in för en liten stund sen. Har varit ute med My som joggade och jag gick med stavar. Reflexvästar hade vi allt. Vi gick verkligen in för detta ;) Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen om jag orkar kolla på Roswell.
Imorgon blir det en heldag i vårt kära Gislaved. Ska se på klasskompisar som ska lira lite fet musik. Det blir trevligt!
Så alla som har lust med att träffa mig eller bara lyssna på musik. Kom till Gisleparken kl 19.00 imorgon eller
slå en pling.  Mitt humör just nu är väldigt blandat. tyvärr säger jag. Vill att saker och ting ska bli som det var innan. Önskar så otroligt gärna det........ för i nuläget så suger detta. 
på återseende säger ja nu. kram på er!
bild från fredagens fest.

Tummen upp var det!

Frugan min. Sikken klippa va!

Kommentarer
Postat av: Njomza

hähä vi är facebook giffta, HAHA! :D:D<3

2010-03-11 @ 15:34:37
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: joy

Sjukt fin bild på Njomza!

Men gör du henne gravid bli jag besviken på dig Clara! Du vet bättre än så!



<3

2010-03-12 @ 20:15:26
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0