Drömmer mig bort.

okej.. jag skulle sova och inte sitta här. Men nu är det så att min mamma tog min säng inatt och inne hos min pappa kan jag inte sova för att han snarkar som en galning. Så jag fick gå ner och lägga mig i soffan. Usch! det är ensamt här nere. Har hög musik på så att jag inte ska inbilla mig att jag hör en massa ljud. Är sjukt pigg i huvudet men så äckligt matt i kroppen. Mina ben bär mig knappt längre. Har blivit så svag... fysiskt!  Inte okej alls!
ne snart springer jag nog upp igen. Vågar inte ligga ensam här nere :/
Godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Saknar min baby.


Kommentarer
Postat av: joy

vilken underbar bild på er!

2010-03-03 @ 19:37:55
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack hjärtat.

2010-03-04 @ 19:35:18
Postat av: linnea

Saknar dig min lilla stjärna<3..

2010-03-04 @ 20:06:08
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0