Amandus & Clarus = helt makalösa

Goddeeeerrrrafton allesammans! Är allt bra med er?
Detta har varit en fin dag må jag säga. Dagen började med en låååång sovmorgon. Sen tog jag tummen ur och pluggade med Salem Al Fakir i öronen :P Hemskt vad allt blir så mycket lättare när man har musik på (Y)
Sen gick jag och mötte kusinen min, Amandus.(HON ÄR HELT CRAZY DEN KVINNAN) Vi gick ner och köpte en massa godis och kollade sedan på några avsnitt av Roswell. Fina grejer det där. Vi har betett oss väldigt omoget hela kvällen. Men skrattat så galet mycket. Blir glad av att bara tänka på det. Amanda kan få mig på toppen humör! Hon är en kvinnan som stort K :) Så alla singelkillar där ute ;) Passa på, hon är singel. hihi
Skeppochhoj!

Hon är en skönhet. hihi


Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Haha Clara!! Så bra är jag inte som du säger.. Tänk på alla mina arga stunder tex.. Men jag måste säga att du är helt galen o konstig men helt underbar och sjukt rolig att umgås med :D

2010-03-21 @ 22:56:15
Postat av: Clara

aaw. <3

2010-03-22 @ 16:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0