Where you go I'll go

Har slutat jobba för idag. Idag fanns det inte så mycket att göra på jobbet. Som mest var det bara 4 stycken barn där. Midsommar var bra! Befann mig som vanligt nere i Gullbranna/Laxvik. Firade med mina vänner och familj. Det blev dans runt midsommarstången, grillning, häng på stranden och en hel del solande.
Sitter och lyssnar på denna. Brian & Jenn Johnson – Where You Go I'll Go  Såhär vill jag leva...
Aja ska snart kila till Mathilda och sola lite. Vi hörs senare :) kram

Where You go I go
What You say I say
And what You pray I pray
And what You pray I pray


Älskar att komma ner till Laxvik. Det är en sån frihet.

Malin gillade det också ;)



haha oj.

Midsommarklädd.

Mina fina flickor.

Grillning nere på stranden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0