tiden springer iväg.

Hemskt vad tiden går fort!!! Nu slutar jag snart mitt första år på gymnasiet. Kan inte fatta vad tiden springer iväg. Ibland vill man bara stanna tiden för några veckor och ibland vill bara att allt ska vara över. Är lättad över att jag gjort färdigt mitt sista arbete nu. Känns som 100 feta stenar har fallit till marken. 
Idag efter vår friluftsdag så hängde ett otroligt gött gäng med mig hem för att fiiiiika! En massa gott blev det :) Tog dock inga bilder :( Men det kommer lite andra bilder från de senaste dagarna.
Ne nu ska ja försöka sova. Godnatt på er!

My och Alice förra veckan.. saknar båda två.

Alice var på toppenhumör!

Clara och söta Alice.

En härlig promenad och en glass på det är aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0