Some pictures

Har glömt att lägga upp bilder från min födelsedag och säkert en massa andra dagar som är värt att minnas. Här kommer några som jag snodde av Anna ;) http://annapluttbakker.blogg.se/
Sen kommer det några bilder från igår då vi hängde hos Amanda med våran underbara klass. Annars ska jag försöka sova snart. Godnatt på er!! :)

Behöver inte göra popcorn på ett bra tag!!!! hahah

Alla paketen jag fick av tjejerna. haha, skenet kan bedra säger jag bara.

Blev väldigt chockad över att se en hel kartong fylld med popcorn.

:)


mysan.

Det blev en massa dans till Eurovision song contest 2010 ;)

haha, varmt men så otroligt kul var det!

Min underbara klass hos Amanda igår :)

Skolavslutning.












Girlpooooweeer! haha
För mer bilder kolla in facebook.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Läckra bilder, hahaha!

& jag tycker om dig meeed, är så obeskrivligt glad att jag har lärt känna dig och alla andra esteter :D <3

2010-06-10 @ 14:04:25
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0