släktkalajs for me.

Denna dag alltså! Har varit så sjuuukt trött. Kunde inte sätta mig ner på jobbet utan att jag somnade. Så fick röra på mig konstant. Sen blev det som tur var en lång promenad. Nu ikväll har vi haft släktkalas för mig. haha, lite sent kanske ;)  Förövrigt så mår jag lite sådär. Mycket i tankarna nu och det tynger något fruktansvärt. Men jag har ju iallafall den bästa pappan(Gud) som hör mig och ser när jag deppig. Nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon. Kram på er!

Kusinen min.

confused  .


Kommentarer
Postat av: Petter

Kanske confused, men också väldigt vacker på den nedersta bilden. :P Och oavsett vad det är du oroar dej för, så kommer det att ordna sej förr eller senare. Det är min envisa tro, även om jag inte kan bevisa det på något vis. ^^

2010-06-23 @ 11:40:41
URL: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0