Ser jag tjock ut i den här?

med Joakim och Joel är en stört go låt :)
Joakim & Joel – Ser jag tjock ut i den här?
 Man blir glad när man hör den!
Kom hem från jobbet för en stund sen. Har hunnit gå en liten promenad. Snart kommer Malin och Annie förbi. Ska gå ner och köpa glass sen. Vilken är er favoritglass? Min är nog strewbarry white och en snickers glass. Så galet goa! På min lunchrast idag så cyklade jag till ett lugnt ställe och läste bibeln. Hur gööött som helst verkligen. Tackar Gud för det fina vädret! Vi hörs lite senare. Ciao!

En styck Annie och en styck Clara

Malin på spången.

Kommentarer
Postat av: joy

Joakim och Joel är mysiga!!



Jag gillar hemmagjord glass, typ passionsfrukt/kiwi... :)

2010-06-22 @ 17:15:07
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Aah visst är dom :) haha, naajs ju ;)

2010-06-22 @ 22:58:12
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0