Godafton.

Goood sen kväll! Har inte suttit vid datorn på hela dagen :) Det har ju varit så otroligt härligt väder idag. Först var jag ute med barnen på jobbet både på förmiddagen och eftermiddagen. Sen la jag mig och solade i 2 timmar. Så nu har jag fått lite färg. hehe ;) Det gillar vi! Lite senare gick Mathilda och jag upp till vårat församlingshem för att äta lite våfflor och lite glass på det. Sötberoende som jag är så gick jag ner till samhället igen och köpte en till glass. Sen gick Annie och jag en lång promenad i skogen. Så otroligt fint och härligt var det!! Så idag har jag nog gått upp emot ca 2 mil!! De ni! oj nu blev det en massa text om min dag. Tråkigt att läsa kanske..... men gör det iallafall. Nu måste jag sova. Ska upp tiiiidigt imorgon. Så gooodnaaatt!

en saknad Becka och en "cool" Clara. eller kanske inte.

Me liiiike!

Annie.

Vi passade på att plocka blommor till våra fina mammor.


Kommentarer
Postat av: Martin Myran Mongo Mys

Ni passade på o ta kort medans jag var borta ja? ;)

2010-06-21 @ 23:01:09
Postat av: Clara

hahahha ;) mm xD

2010-06-22 @ 14:52:09
Postat av: bekkiiibus

awesooome ! I miss you stumpan, ring bara ring om de är nått. Ja finns här anytime ! <3

2010-06-23 @ 17:26:05
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0