första dagen på jobbet....

gick bra :) Är på dagis och har hand om de som är 1-3 år. Än så länge har jag inte behövt byta nån bajsblöja ;) Nu är jag rätt sleten, det har varit en rätt lång dag... aa för mig iallafall.
Jag har ångest inför helgen!!! Nyhem!! Visst själva nyhem ska bli sjukt kul men fasar för vissa saker :( Och jag vet att om det blir så som jag verkligen fasar för så kommer jag bli sjukt depp. Hoppas inte det händer... Behövde bara få skriva detta...Vissa fattar säkert inte alls ;) Nu ska jag fortsätta lyssna lite på Kurt Nilsen
Lyssna in!
Kurt Nilsen – Never Easy
Kurt Nilsen – Four Seasons


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Vännen, jag vet inte vad du våndas över men hoppas att löser sig och ska be att det ordnar sig. Om du behöver en vän eller någon att prata med så vet du var jag finns.

Stor kram Mickis

2010-06-14 @ 15:44:34
Postat av: frugan

Kurt Nilsen är gryyym! Samtala med mig om du behöver! <3

2010-06-14 @ 16:07:30
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack Mikaela :) Det betyder mycket. Dina böner =) <3

Frugan: Jag tror du vet vad det handlar om ;) haha, <3

2010-06-14 @ 20:39:28
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0