ännu en dag som snart är slut...

Jobbet gick bra idag. Tycker mer om det för varje dag som går. Men som sagt så är man rätt matt när man kommer hem. Hur som helst så blev det ingen vila. Har städat hela huset och då menar jag verkligen hela. Vi har inte ett jättelitet hus heller. Känner mig rätt duktig faktiskt. Sen blev det lite fika med ett par fina tjejer.
Ikväll har Malin och jag gått en lång promenad och tjötat om precis allt. haha, skrattar bara jag tänker på det ;)
Nu är jag trött... Måste se till och få några timmars sömn inatt med tanke på att jag ska upp innan 6 imorgon bitti. Så nu säger jag godnatt!! Vi hörs väl imorgon. pussohej leverpastej!

gammal bild på Malin och mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0