Trökväder.........

men jag är för en gångs skull inte depp för det ;) Kom hem för nån timme sen efter ett par helt fantastiska dagar på Fotö. Livets ö! haha. Ska försöka ha ett inte allt för långt inlägg nu ;) Men jag kan börja med o säga att jag är så glad att jag åkte dit! :) Åkte dit i onsdags. När jag väl var på fotö så kommer Samuel och Marcus och hämtar mig med båt och vi drar ut på holmarna=småöar. (man får alltid lära sig något nytt när man träffar dessa öbor) Där hängde vi ett tag. Sen blev det gött häng hela kvällen/natten. Samuel som jag fick bo hos var alldeles för snäll emot mig ;) Så jag ska bjuda tillbaka i mängder!! Vi sov länge dagen därpå. Hela gårdagen blev det mycket filmtittande och god mat! :) Även sjukt gött att träffa Petter, Marcus, Jacob, Hanna, Johannes och Anton. Det blev en sen natt denna natten också. Tror att Samuel och jag snackade till halv 6 imorse. Denna dagen har vi bara slappat. Det har varit ett par GÖDIGA dagar på den mysigaste ön. Med awesome people!  
Nu ska jag äta och sen ut i detta ruskvädret ;) Kanske blåser jag bort!! hih. Ha en toppenkväll! kram

Anton, Samuel, Petter, Jacob och Marcus.

Fotö. Så galet mysigt!

Café Boa om jag inte minns helt fel. Mysigt ställe :)

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Hej!

Var ligger Fotö?:P

2010-08-05 @ 22:55:56
Postat av: Clara

Hej Anonym?!

Det ligger utanför Göteborg :)

2010-08-06 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0