Roadtriiiip.

Goddagens! Idag sov jag länge.....som vanligt! Måste komma in i lite vanliga rutiner. Eller kanske inte riktigt än ;) Än så länge har jag inte gjort ett skit. Borde laga mat snart och gå en runda med hundarna. För lite senare när min fina vän Emelie har slutat jobba så drar vi till mitt älskade småland för att träffa lite trevligt folk. Det blir fett! Nu ska jag väl ta tummen ur och gå en sväng med jyckarna ;) Ha en toopppendaag!

Saknar det röda.

Rebecka&jag. Saknar oss. Vill träffa denna tös.


Kommentarer
Postat av: beckaaaaa

sötbulle ja saknar dej ! & idag kmr du ju ut te fotö....ja e sjuk så jag kan inte träffa dej nu när du är här :( assyyynd. men ja får komma upp te dej ist nån gång <3

2010-07-28 @ 18:21:29
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0