Peppar GF

God kväll! Har haft en riktigt go kväll med tjejerna på stranden. Det blev kubbspelande och allmänt fint häng. Nu kurrar magen på mig något hejdlöst! Borde ta nåt o äta innan jag går o lägger mig. Det får bli godis ;)
Imorgon börjar GF = Gullbrannafestivalen. Ser fram emot detta :) Träffa en massa folk och gå på en massa bra konserter, möten osv. Nu blir det nog inte så mycket uppdateringar men det får gå ändå. Har heller inte kunnat ladda upp bilder på den här datorn :( Vilket suger! men det kommer nångång. Nu ska jag nog sova... Ska bara lyssna på lite bra musik. GODNAAATTTT!!!!

ps. Glöm inte bort att du är värdefull.

GF för ett antaaaal årsen. Matilda och jag med några killar av Delirious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0