Long time ago.

Det var inte igår jag skrev här. Men har inte orkat skriva nåt plus att jag knappt sitter här nu under sommarn ;) Idag har familjen och jag varit i Varberg. Min äldsta bror och hans fru skulle egentligen åkt luftballong men det blev inte så för vädret var lite ostabilt :/ Så vi åkte ner till Varbergs hamn och strosade omkring lite.
Vad gör ni i sommar?! :)  Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera. Jaja! Nu ska dom spela spel här. Vi hörs imorgon! ciaao

Philip, Hanna, Alice, Clara och Mamma.

Alice.

Mamma och en måttligt pigg Clara.

Mor och dotter.

Kommentarer
Postat av: anna

vet du om att du är otroligt vacker?:)

2010-07-23 @ 10:30:52
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Clara

Anna :) Vad du gör mig glad! taack. och desamma ska du veta! anna_vacker!

2010-07-23 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0