Inception

Då vare dags igen.. Kom väl hem för en timme sen eller något. Charlotte och jag bestämde oss för att gå på bio ikväll. Det blev Inception. Både Charlotte och jag satt som två statyer hela filmen. Den var spännande rätt igenom. De första 20 minuterna tänkte jag att den här filmen kommer jag aldrig fatta men sen blev den riktigt bra! Den är så svår att beskriva på något vis. Men se den!!! :) Har även hunnit med att vara i Danmark idag med familjen. Mycket trevligt! Men nu ska jag försöka sova tror jag ;) Godnatt på er!

Alice och Mamma.

Alice och Pappa.

De tre syskonen.

här igen.

aw. Mamsen och Papsen.

Jag och brodern.

Får inte glömma den berömda glassen.. Superdupergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0